אצלנו בבית, באזור האירוח המרכזי תלוי לוח מגנטי ענק עם גזרי תמונות.
אבל לא סתם גזרי תמונות אלא לוח חזון משפחתי.

בעלי היקר הציע ליישם את הרעיון אצלנו בבית לפני למעלה משנה. אז ניסינו – והצליח!

לתת מודע שלנו יש כוח עצום. כוח לגרום לדברים לקרות עבורינו.

אם רק נדמיין את המציאות שאנחנו רוצים ליצור לעצמינו נגרום לה להתממש. וכדי לעזור לנו לחשוב, לדמיין ובהמשך לייצר את המציאות הרצויה – נכין לעצמינו לוח חזון.

הלוח נמצא בסביבה, וגם אם לא ממש עומדים ומסתכלים עליו הוא גורם לנו לחשוב מידי פעם על הרצונות שלנו ולדמיין.

לוח חזון נפוץ מאוד באימונים אישיים ועסקיים ואנחנו החלטנו ליצור אחד משפחתי-
כדי לאמן את הילדים בצורת החשיבה הזו וגם לגרום להם ( ולנו על הדרך…) להאמין ביכולת שלהם לחלום ולהצליח .
אם תחשבו על זה רגע תבינו שמדובר בכלי אימוני מצוין לילדים שהרי הוא מאפשר להם לרצות, לחלום ולהגשים. ואם נצליח לאמן אותם מגיל צעיר..השמיים הם הגבול.
אז אחרי הסבר קצר של מה שעומד מאחורי הרעיון – החבר'ה שלנו שיתפו פעולה. נראה שהקטנים משתפים פעולה בקלות רבה והגדולים קצת יותר "חשדניים" לתהליך.
בסופו של דבר- אני יכולה להעיד מניסיון אישי- זה עובד!! הגדרת הציפיות והרצונות שלנו "עושה קצת סדר" ובינתיים, אנחנו כבר בסבב ריענון שני של החזון אצלנו בבית.
תנסו – מעבר לזמן איכות משפחתי ושיחה על הרצונות של כל אחד תרוויחו גם לוח צבעוני ונחמד שעד היום לא השאיר אף אחד מהאורחים שלנו אדיש.

אז איך תכינו לוח חזון?

  •  התחילו בהגדרת הרצונות, היעדים והחלומות שלכם ורישמו אותם על דף. ( מבחינה אישית,משפחתית,מקצועית, זוגית או כל תחום שתבחרו)

אל תשכחו לציין ברשימה גם את הדברים הקיימים בחייכם שתירצו לשמר – חשוב לא פחות להכיר טובה על מה שהשגנו ויש לנו בחיים.

  •  הסבירו לילדים את המשמעות של הגדרת הרצונות שלנו וההגשמה שלהם. עזרו להם לחשוב מה הם אוהבים בחייהם ומה היו רוצים שיהיה להם, נסו לכוון אותם גם למטרות פחות גשמיות . (מי שהרשימה של הילד שלו לא תכלול "כסף" שיגיד! )

כפי שציינתי, מניסיון שלנו: הקטנטנים משתפים פעולה וזורמים יותר מהגדולים .אבל אני ממליצה לא להתייאש ולהראות להם כמה החלומות שלהם חשובים עבורנו ועבורם.

  •  עכשיו מתחיל החלק הכייפי: פשוט שבו עם ערימת עיתונים/ירחונים/ חוברות/ קטלוג איקאה ותתחילו לגזור כל תמונה או מילה שמציגה ומייצגת משהו מהחלומות שלכם. הילדים מאוד אוהבים את החלק הזה וזו גם הזדמנות מצויינת לדבר על בחירת תמונה והמשמעות שלה.

במידה ואתם לא מצליחים למצוא תמונות חפשו בגוגל תמונות שמתאימות והדפיסו. אל תתעצלו- ברגע זה ממש אתם מתחילים לייצר מציאות!

  •  ביחרו לוח מגנטי או לוח שעם שמתאים לכם והתחילו להצמיד את התמונות. אנחנו הקצינו אזור לכל בן משפחה בנפרד ובמרכז שמנו תמונה משפחתית.

 

 למה אתם מחכים?

המציאות החדשה מתחילה ע כ ש י ו!
אשמח אם תשתפו אותי בחוויות…
הכל טוב .
לוח החזון הפרטי שלנו

 

שתפו:
שתפו בפייסבוק
שתפו בפינטרסט
שתפו במייל

11 תגובות “ח..ח..ח…חזון עליכם

התגובה שלך חשובה לי...